Service Rotopercutoare Bucuresti

ACCESORII ROTOPERCUTOARE
     

PIESE DE SCHIMB SI SERVICE ROTOPERCUTOARE

ADRESA GOOGLE MAP
Email [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : service@evostore.ro    
Telefon [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : 031.1004422 / 0725.697694    
Telefon [INFORMATII SCULE IN SERVICE]: 0744.697694    
   
   
 

PRIMUL MAGAZIN ONLINE DEDICAT EXCLUSIV SERVICE-ULUI PENTRU SCULE SI UTILAJE DIN ROMANIA

 

SERVICE ROTOPERCUTOARE si PIESE DE SCHIMB

   
  SERVICE IN GARANTIE SI POST GARANTIE
   SERVICE ROTOPERCUTOARE & PIESE DE SCHIMB
  Service-ul Service Shop este caracterizat ca fiind de incredere, competent, rapid si nu in ultimul rand reparatii la preturi corecte. Departamentul de Service iti garanteaza cel mai rapid ajutor posibil pentru remedierea problemelor sculelor dumneavoastra. Pentru ca nimeni nu cunoaste mai bine sculele electrice noi dispunem de instruire periodica si beneficiem de cele mai moderne mijloace de lucru pentru masurare, diagnoza si reparatie.
  Specialistii in motoare termice industriale si foarte buni cunoscatori in hidraulica si mecanica, Service Shop pune la dispozitia clientilor un centru de service pentru utilaje si echipamente extrem de performant.
   
  SERVICE SHOP asigura service si intretinere ciocane rotopercutoare si furnizare de piese de schimb originale in GARANTIE si POST GARANTIE pentru marcile:
  BOSCH, MAKITA, DEWALT, HIKOKI, METABO, STANLEY, BLACK-DECKER si MILWAUKEE.
  Importatorii sau producatori unei marci ce doresc o colaborare pe parte de service in garantie si post garantie pot trimite un email cu intentia sa la: service@evostore.ro
   
  Produsele care au nevoie de reparatii sunt colectate prin intermediul biroului de receptie al departamentului Service si sunt preluate de specialistii nostri. Acestia analizeaza defectiunile fiecarui produs si comunica in cel mai scurt timp operatiunile necesare pentru punerea in functiune a aparatelor si durata de executie a lucrarii.
  Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita si de service performant asigurat de o echipa bine pregatita in domeniul tehnic.
  Va asiguram intretinere periodica planificata, conform specificatiilor producatorilor si in baza unui contract de service, astfel incat sculele electrice sa fie intretinute corespunzator si pentru a elimina eventualele probleme care pot sa apara din cauza intretinerii necorespunzatoare.
   
CONTRACT SERVICE
   
   TARIFE MANOPERA SERVICE ROTOPERCUTOARE SDS PLUS SI MAX
GRUPA  DESCRIERE TIP SERVICIU TIMP MAXIM ALOCAT PRET
A  TARIF MANOPERA PE ORA MANOPERA 10 UM/ORA 80 LEI
B  CIOCANE ROTOPERCUTOARE SDS PLUS SI MAX (PANA LA 5 Kg) CONSTATARE [TC5] 1-5 ZILE 50 LEI
C  CIOCANE ROTOPERCUTOARE SDS MAX (PESTE 5 Kg) CONSTATARE [TC8] 1-5 ZILE 80 LEI
D  CIOCANE DEMOLATOARE HEXAGON  (SCULE MARI) CONSTATARE [TC10] 1-10 ZILE 100 LEI
E  REVIZII ROTOPERCUTOARE (MICI SI MEDI - FARA PIESE SAU CONSUMABILE) MANOPERA - DE LA 80 LEI
F  REVIZII ROTOPERCUTOARE (MARI - FARA PIESE SAU CONSUMABILE) MANOPERA - DE LA 100 LEI
DISCOUNT 20% DIN MANOPERA PENTRU PERSOANE JURIDICE CU CONTRACT + PRIORITATE
IN CAZUL ACORDULUI REPARARI SCULELOR IN SERVICE-UL EVOSTORE TAXA DE CONSTATARE ESTE ZERO
 
ASIGURAM SERVICE IN GARANTIE DOAR PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE
PENTRU PRODUSELE CARE NU SUNT ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE SE VA PERCEPE TAXA DE CONSTATARE AFERENTA
 
   Pasii necesari pentru repararea sculelor electrice in service-ului EVOSTORE sunt:
  - Receptia sculelor si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
  - Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
  - Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
  - In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
  - Anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, anuntarea pretului final al reparatiei.
  - Predarea sculei si plata contravalorii reparatiei.
  - Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
  SCULELE IN GARANTIE trebuie sa fie insotite de fatura sau copie factura si Certificat de Garantie in Original, alfel NU SE ASIGURA GARANTIE.
   
   Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
  - Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
  - Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei.
  - In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
   
   Obligatiile clientiilor [IMPORTANT] :
  - Sculele reparate trebuie ridicate de la service in termen de 15 zile dupa finalizarea reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor reparate dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 40 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor nereparate dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 20 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  IMPORTANT:  Dupa 90 zile de la ACCEPTUL/REFUZUL reparatiei, produsele neridicate vor fi considerate abandonate si se vor casa.
   
   Garanţii acordate pentru reparaţiile în service-ul nostru este de :
  2 Luni pentru Persoane Juridice/Persoane Fizice.
  3 Luni pentru Persoanele Juridice (cu contract de service).
  Avantaje cu contract service: prioritate in comparatie cu alte lucrari si au in discount de 20% din manopera.
   
   Modalitati de plata :
  - Numerar, Card, Online Banking sau prin Ordin de plata [ridicarea produselor se face de catre beneficiar dupa dovada plati].
   
   Termene de reparare :
  - Service autorizat in maxim 48 de ore sau maxim 5 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 24 de ore).
  - Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
   
   Modalităţi de livrare :
  - Ridicarea de la sediul Service-ului Evostore de catre beneficiar.
  - Curier rapid (pe baza unui contract special încheiat). Preţul de livrare este în funcţie de greutate şi de distanţă.
  - Livrarea este GRATUITA pentru comenzi în valoare de minim 1000 Lei in Bucuresti !!!
   
   
  IMPORTANT !!!
  Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare 24-48 ore.
  Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
  Lucrarile de service executate sunt garantate 100% doar pieselor inlocuite de catre noi.
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2024 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
EVOSTORE ROMANIA EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA
OFERTE SPECIALE
2HELPU.RO
SERVICE SHOP INSTAGRAM
SERVICE SHOP FACEBOOK
SERVICE SHOP YOUTUBE
ADRESE SERVICE EVOSTORE
0744.697694