Service Husqvarna Bucuresti

SERVICE HUSQVARNA BUCURESTI
     

PIESE DE SCHIMB SI SERVICE HUSQVARNA

ADRESA GOOGLE MAP
Email [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : service@evostore.ro    
Telefon [ONLINE / PIESE DE SCHIMB] : 031.1004422 / 0725.697694 / 0725.697692    
Telefon [INFORMATII SCULE IN SERVICE]: 0744.697694 / 0744.697696    
   
   
 

PRIMUL MAGAZIN ONLINE DEDICAT EXCLUSIV SERVICE-ULUI PENTRU SCULE SI UTILAJE DIN ROMANIA

 

SERVICE HUSQVARNA si PIESE DE SCHIMB

   
   
  SERVICE HUSQVARNA IN GARANTIE SI POST GARANTIE
   SERVICE & PIESE DE SCHIMB HUSQVARNA PROFESIONAL
  EVOSTORE este caracterizat ca fiind de incredere, competent, rapid si nu in ultimul rand reparatii la preturi corecte. Departamentul de Service iti garanteaza cel mai rapid ajutor posibil pentru remedierea problemelor sculelor dumneavoastra. Pentru ca nimeni nu cunoaste mai bine sculele electrice noi dispunem de instruire periodica si beneficiem de cele mai moderne mijloace de lucru pentru masurare, diagnoza si reparatie.
  Specialistii in motoare termice industriale si foarte buni cunoscatori in hidraulica si mecanica, Evostore pune la dispozitia clientilor un centru de service pentru utilaje si echipamente extrem de performant.
   
  EVOSTORE asigura SERVICE / GARANTII / INTRETINERE / REVIZII si furnizare de PIESE DE SCHIMB ORIGINALE in GARANTIE si POST GARANTIE pentru marca:
  HUSQVARNA PROFESIONAL
   
  Toate reparatiile din SERVICE-ul HUSQVARNA se fac doar cu PIESE DE SCHIMB ORIGINALE furnizate de catre producator.
  Produsele care au nevoie de reparatii sunt colectate prin intermediul biroului de receptie al departamentului Service si sunt preluate de specialistii nostri. Acestia analizeaza defectiunile fiecarui produs si comunica in cel mai scurt timp operatiunile necesare pentru punerea in functiune a aparatelor si durata de executie a lucrarii.
  Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita si de service performant asigurat de o echipa bine pregatita in domeniul tehnic.
  Va asiguram intretinere periodica planificata, conform specificatiilor producatorilor si in baza unui contract de service, astfel incat sculele electrice sa fie intretinute corespunzator si pentru a elimina eventualele probleme care pot sa apara din cauza intretinerii necorespunzatoare.
   
 

SERVICE-ul HUSQVARNA si-a construit o reputatie remarcabila în ceea ce priveste serviciile de garantii si post-vanzare, prin sustinerea centrelor service acreditate in vederea satisfacerii cat mai rapide a solicitarilor clientilor de pe piata romaneasca. Avem o retea mare de distributie piese de schimb Stihl si incercam sa rezolvam toate solicitarile si reparatiile pentru masinile sau accesoriile Husqvarna, chiar si pentru acele modele care nu se mai fabrica.

Ca o noutate, vă oferim serviciul de PRIMA PORNIRE MOTOUTILAJ GRATUITA (motoare termice) in scopul familiarizarii dvs. cu modul de utilizare si intretinere optima a produsului achizitionat pentru o functionare normala si indelungată.

Magazinul Online de piese de schimb originale HUSQVARNA
In magazinul nostru online va puteti comanda piesele de schimb la orice ora simplu, rapid şi comod.
EVOSTORE va ofera două posibilităţi: Selectati simplu piesa dorita de pe o schita a produsului sau gasiti-o direct cu ajutorul numarului de identificare al piesei de schimb. Apoi introduceti adresa dumneavoastra si modalitatea de plată. Veti primi curand de la noi o informare a comenzi dumneavoastra si o factura proforma. Livrarea se va face de regula in ziua urmatoare confirmarii platii sau ramburs in functie de livrarea facuta cu FAN COURIER.

   
CONTRACT SERVICE
   
   TARIFE MANOPERA SERVICE HUSQVARNA
GRUPA  DESCRIERE TIP SERVICIU TIMP MAXIM ALOCAT PRETURI CU TVA
A  SCULE ELECTRICE - TARIF MANOPERA PE ORA MANOPERA 10 UM/ORA 80 LEI
B  UTILAJE MOTORIZATE - TARIF MANOPERA PE ORA MANOPERA 10 UM/ORA 100 LEI
C  FERASTRAIE CU LANT ELECTRICE CONSTATARE [TC5] 1-5 ZILE 50 LEI
D  MOTOFERASTRAIE PE BENZINA CONSTATARE [TC8] 1-5 ZILE 80 LEI
E  MOTOCOASE CONSTATARE [TC8] 1-5 ZILE 80 LEI
F  MOTOCULTOARE / MOTOSAPE CONSTATARE [TC9] 1-5 ZILE 90 LEI
G  MASINI DE TUNS IARBA PE BENZINA CONSTATARE [TC9] 1-5 ZILE 90 LEI
H  DEBITATOARE / MASINI DE TAIAT CONSTATARE [TC10] 1-5 ZILE 100 LEI
I  ATOMIZOARE / PULVERIZATOARE CONSTATARE [TC8] 1-5 ZILE 80 LEI
J  REVIZII FERASTRAIE CU LANT (FARA PIESE SAU CONSUMABILE) MANOPERA - DE LA 100 LEI
K  REVIZI MOTOFERASTRAIE PE BENZINA (FARA PIESE SAU CONSUMABILE) MANOPERA - DE LA 150 LEI
L  PUNERE IN FUNCTIUNE MOTOARE SAU UTILAJE (FARA CONSUMABILE) MANOPERA - 50 LEI
M  REVIZII ANUALE IN GARANTIE (FARA CONSUMABILE) MANOPERA - 100 LEI
N  OFERTE SERVICE HUSQVARNA OFERTA OFERTA SERVICE HUSQVARNA  
O  OFERTE BUY BACK HUSQVARNA OFERTA OFERTA BUY BACK HUSQVARNA  
REVIZIA ANUALA = SCHIMB DE FILTRE, ULEI, BUJIE SI DE CURATAT CARBURATORUL (PRETUL PIESELOR DIFERA IN FUNCTIE DE UTILAJ)
IN CAZUL ACORDULUI REPARARI SCULELOR IN SERVICE-UL EVOSTORE TAXA DE CONSTATARE ESTE ZERO
PRIMA PUNERE IN FUNCTIUNE MOTOUNELTE SAU UTILAJE HUSQVARNA ESTE GRATUITA (FARA CONSUMABILE) !!!
   
ASIGURAM SERVICE IN GARANTIE DOAR PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE
PENTRU PRODUSELE CARE NU SUNT ACHIZITIONATE DIN RETEAUA DE DISTRIBUTIE EVOSTORE SE VA PERCEPE TAXA DE CONSTATARE AFERENTA
   
Accesorii Scule si Utilaje
   
   Pasii necesari pentru repararea in SERVICE EVOSTORE sunt:
  - Receptia sculelor si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
  - Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
  - Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
  - In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
  - Anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, anuntarea pretului final al reparatiei.
  - Predarea sculei si plata contravalorii reparatiei.
  - Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
  SCULELE IN GARANTIE HUSQVARNA trebuie sa fie insotite de fatura sau copie factura si Certificat de Garantie in Original, alfel NU SE ASIGURA GARANTIE.
   
   Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
  - Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
  - Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei.
  - In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
   
   Obligatiile clientiilor [IMPORTANT] :
  SCULELE ELECTRICE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 40 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 20 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  UTILAJE MOTORIZATE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari utilajelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 80 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari utilajelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 50 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  IMPORTANT:  Dupa 90 zile de la ACCEPTUL/REFUZUL reparatiei, produsele neridicate vor fi considerate abandonate si se vor casa.
   
   Garanţii acordate pentru reparaţiile în service-ul nostru este de :
  2 Luni pentru Persoane Juridice/Persoane Fizice.
  3 Luni pentru Persoanele Juridice (cu contract de service).
  Avantaje cu contract service: prioritate in comparatie cu alte lucarai, nu platesc taxa de urgenta si au in discount de 20% din manopera.
   
   Modalitati de plata :
  - Numerar, Card, Online Banking sau prin Ordin de plata [ridicarea produselor se face de catre beneficiar dupa dovada plati].
   
   Termene de reparare :
  - Service autorizat in maxim 48 de ore sau maxim 5 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 24 de ore).
  - Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
   
   Modalităţi de livrare :
  - Ridicarea de la sediul SERVICE EVOSTORE de catre beneficiar.
  - Curier rapid (pe baza unui contract special încheiat). Preţul de livrare este în funcţie de greutate şi de distanţă.
  - Livrarea este GRATUITA pentru comenzi în valoare de minim 1000 Lei !!!
   
   
  IMPORTANT !!!
  Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare minim 24-48 ore (zile lucratoare).
  Termenul de constatare de maxim 48 ore se aplica doar pentru marcile: Bosch si Makita.
  Pentru celelalte marci constatarea si devizul este si in functie de timpul de raspuns de la producator sau importator.
  Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
  Lucrarile de service executate sunt garantate 100% doar pieselor inlocuite de catre noi.
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2024 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
EVOSTORE ROMANIA EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA
OFERTE SPECIALE
2HELPU.RO
SERVICE SHOP INSTAGRAM
SERVICE SHOP FACEBOOK
SERVICE SHOP YOUTUBE
ADRESE SERVICE EVOSTORE
0744.697694